luni, 10 ianuarie 2011

CULORI, SCOICI, STRASURI, FLORI NATURALE SI MULTE ALTELE





11 comentarii:

  1. ea stie ca e cea mai buna si stie ca imi pare rau ca nu mai tin legatura cu ea din cauza ca am fost prost. am avanst a avansat si ea.....bravo cristina! ai un loc in inimioara mea....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. merci domnule anonim, esti tare dragut:)...poate data viitoare te semnezi:)

    RăspundețiȘtergere
  3. tot asa nebunica ai ramas!....:* TE ADOR FATO!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. da nu pot sa zic! tot ce pot sa spun e ca te-am adorat te ador si te voi adora! pe langa ca esti frumoasa esti si foarte ....nu stiu dar e ceva de bine!

    PS ne-am cunoscut acum 4-5 ani :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm...ceva de bine???pai...sigur ai primit link-ul pe mess..asa ca as avea o idee, dar nu ma pot pronuta inca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da' despre ce vb aici?! Tot la unghii am ramas?! As vrea sa-mi "pictez" unghiile de la picioare... ce culoare mi-ati recomanda?

    RăspundețiȘtergere
  7. bine zis ....inca:) ia sa vad ghicesti:)

    RăspundețiȘtergere
  8. ai id-ul meu de mess...cred ca ar fi mai indicat sa vb acolo:)

    RăspundețiȘtergere
  9. nu ca afli cine sunt:D si imi e rusine !

    RăspundețiȘtergere